Η πιο αξιόπιστη λύση για διαχείριση και διακίνηση εγγράφων με ψηφιακές υπογραφές

ΑΡΧΕΙΟΝ-XML - Διαχείριση / Διακίνηση Εγγράφων 1

Το ΑΡΧΕΙΟΝ – XML είναι η πλέον σύγχρονη και αξιόπιστη λύση για ηλεκτρονική διαχείριση και διακίνηση εγγράφων με ψηφιακές υπογραφές σε web αρχιτεκτονική

  • Ασφαλιστικές επιχειρήσεις : συμβόλαια πελατών, υποθέσεις, οδηγίες.
  • Δημόσιους οργανισμούς : ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, γραφεία τύπου, μελέτες, αναφορές, αιτήσεις πολιτών μέσω Internet.
  • Εκπαιδευτικά ιδρύματα : βιβλιοθήκες, δημοσιεύσεις.
  • Ηλεκτρονικές εκδόσεις :on-line τράπεζες πληροφοριών, CD-ROM, multimedia.
  • Ιατρούς : αρχείο ασθενών, κλινικές σημειώσεις, βιβλιογραφία.
  • Μέσα ενημέρωσης : αρχείο κειμένων, φωτογραφιών, video και ήχου για εφημερίδες, περιοδικά, τηλεόραση, ραδιόφωνο, πρακτορεία ειδήσεων.
  • Νομικούς : ημερολόγια ενεργειών, αποφάσεις, νομολογία, υποθέσεις.
  • Τράπεζες : δάνεια, πιστώσεις, υποστήριξη αποφάσεων, αλληλογραφία.
  • Πολλαπλές πηγές εισαγωγής πληροφοριών – Εισαγωγή εγγράφων από επεξεργαστές κειμένου, Scanner, OCR.
  • Εξοικονόμηση χώρου – Συμπίεση των εγγράφων για αποτελεσματική διαχείριση των μέσων αποθήκευσης.
  • Προσαρμοσμένες αναφορές – Δυνατότητες εκτύπωσης προσχεδιασμένων αναφορών ανάλογες με τις ανάγκες του οργανισμού
  • Επεκτασιμότητα – Σύνδεση με σύστημα ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων.
  • Φιλικό περιβάλλον εργασίας Γραφικό και σύγχρονο περιβάλλον αλληλεπίδρασης με τον χρήστη. On-line help στα Ελληνικά.
  • Διαχείριση βοηθητικών αρχείων – Εισαγωγή, τροποποίηση καταλόγων.
  • Ασφάλεια – Ψηφιακές υπογραφές και κρυπτογράφηση στα έγγραφα
  • Πλήρης ανάκτηση κειμένου – Με οποιεσδήποτε λέξεις ή εκφράσεις στα κείμενα.
  • Έξυπνη αναζήτηση – Με όλες τις δυνατές καταλήξεις και χρήση θησαυρών λέξεων.
  • Σύνθετη αναζήτηση – Με συνδυασμό σε όλα τα στοιχεία του εγγράφου όπως: αριθμός εγγράφου, είδος, τίτλος, κατηγορία, θέμα, λέξεις ή φράσεις.
  • Σχετικότητα – Ανάκτηση των εγγράφων που το περιεχόμενό τους είναι σχετικό με την έκφραση αναζήτησης
  • Αυτόματη επισήμανση λέξεων – κλειδιών – Αυτόματο “φώτισμα” των λέξεων των κειμένων.
  • Επιλεκτική ταξινόμηση – Ταξινόμηση ως προς κάποια στοιχεία π.χ είδος, ημερομηνία εισαγωγής, τίτλος.
  • Οργανωμένη παρουσίαση πληροφοριών – Εμφάνιση των εγγράφων είτε ολόκληρων είτε σε μορφή λίστας.
  • Ποικιλίας εμφάνισης – Επιλογή καταλόγων εμφάνισης
  • Φιλικό περιβάλλον Εργασίας – Γραφικό και σύγχρονο περιβάλλον αλληλεπίδρασης με τον χρήστη. On – line help στα Ελληνικά.
  • Drag & Drop λειτουργία – Εισαγωγή αρχείων από καταλόγους των windows: αρχείων κειμένου, εικόνας, e-mail ή/ και Fax.
  • Εκδόσεις – Υποστήριξη versioning control, check-in, check-out.
  • Δρομολόγηση – Αποστολή σε χρήστη, τμήμα, ομάδα χρηστών, διεύθυνση.
  • Επίβλεψη – Δυνατότητα παρακολούθησης και καταγραφής ενεργειών όπου περιγράφεται κάθε βήμα, η απόφαση που ελήφθη, όνομα, ημερομηνία κτλ.
  • Καθοδήγηση – Επιλογή ενέργειας από λίστα, δυνατότητα δημιουργίας παράλληλων βημάτων ενέργειας και επιστροφή σε προηγούμενο βήμα.
  • Ψηφιακή Υπογραφή σε κάθε βήμα
  • Πολυδιάστατη ασφάλεια – Ασφάλεια του συστήματος σε διαφορετικά επίπεδα πρόσβασης, ανα χρήστη ή ομάδα χρηστών. Υποστήριξη υπηρεσιών καταλόγου (LDAP)
  • Εξουσιοδοτήσεις – Πρόσβαση μόνο σε εξουσιοδοτημένους χρήστες.
  • Προστασία – Συνεργασία με προγράμματα κρυπτογράφησης και ψηφιακών πιστοποιητικών.
  • Προσαρμοσμένες λύσεις – Προσαρμογή των εφαρμογών ώστε να ταιριάζουν απόλυτα στις δικές σας ανάγκες και τα υπάρχοντα συστήματα της επιχείρησης σας
  • Σύγχρονα Λειτουργικά συστήματα – Το ΑΡΧΕΙΟΝ – XML διατίθεται σε Linux, Unix και Windows Servers.
  • Ισχυρή Βάση Δεδομένων – Λειτουργία μέσω JDBC με Oracle, SQL Server, MySQL κλπ
  • Application Servers – Υποστήριξη J2EE servers όπως Oracle, Glassfish, Jboss κλπ
  • Web Browsers – Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari Opera κλπ